Zυμαρικά με σάλτσα κολοκύθας, κουρκουμά & τραγανό μπέικον / Pasta with pumpkin sauce, turmeric & crispy bacon

9:10:00 π.μ.




Με την τελευταία κολοκύθα που είχα στην κατάψυξη έφτιαξα αυτή τη σάλτσα που ήθελα καιρό να την φτιάξω.
Κι έτσι για ένα γρήγορο βραδινό έγινε  ένα πολύ ωραίο πιάτο με μια σάλτσα που τύλιξε τα αγαπημένα μας μακαρόνια.  




Φασκόμηλο φρέσκο δεν είχα αλλά έβαλα αποξηραμένο. Κι επίσης έβαλα κουρκουμά (αντί για θυμάρι που έλεγε η αρχική συνταγή) που ταίριαξε με το χρώμα της κολοκύθας και της έδωσε μια πιο πικάντικη γεύση.


Αλλά εγώ νομίζω πως το υλικό που δεν πρέπει να παραλείψετε είναι το μπέικον. Τα μικρά τραγανά κομματάκια του δίνουν φανταστική γεύση σ αυτή την μακαρονάδα. Δεν χρειάζεται να βάλετε τυρί. Μόνο το μπέικον. Δίνει την αλμυρή γεύση στη γλυκιά, πικάντικη κολοκύθα.




Συμβουλή: φτιάξτε λίγο παραπάνω τραγανό μπέικον. Θα με θυμηθείτε!!


[Και μην ξεχνάτε το giveaway μας: αφήστε σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση μέχρι την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου για να κερδίσετε ένα δωράκι : ) ]





Zυμαρικά με σάλτσα κολοκύθας, κουρκουμά & τραγανό μπέικον / Pasta with pumpkin sauce, turmeric & crispy bacon
(aρχική συνταγή εδώ)


Υλικά

4  λωρίδες μπέικον
2  κουτ. σούπας βούτυρο
1 μέτριο ψιλοκομμένο κρεμμύδι
1 σκελίδα σκόρδο
3 κούπες κολοκύθα κομμένη σε κύβους
1 κούπα ζωμό κοτόπουλου (ή λαχανικών)
1 κουτ. σούπας ψιλοκομμένο φρέσκο ​​φασκόμηλο (ή αποξηραμένο)
½ κουτ. γλ. κουρκουμά (κιτρινόριζα)
1  φλιτζάνι γάλα 2%
αλάτι – άσπρο πιπέρι
500 γρ. ζυμαρικά (νο 6 ή όποιο άλλο ζυμαρικό της αρεσκείας σας)


Εκτέλεση

Βάζουμε μια κατσαρόλα με νερό να βράσουμε τα μακαρόνια.

Σε ένα μεγάλο τηγάνι προσθέτουμε το βούτυρο και το κρεμμύδι. Σοτάρουμε μέχρι να μαλακώσει και στη συνέχεια προσθέτουμε το σκόρδο.
Σοτάρουμε για 30 δευτερόλεπτα, ανακατεύουμε και προσθέτουμε την κολοκύθα, το ζωμό κοτόπουλου, το φασκόμηλο & τον κουρκουμά. Ρίχνουμε αλάτι & πιπέρι. 




Ανακατεύουμε, το σκεπάζουμε και αφήνουμε να μαγειρευτεί για περίπου 8-10 λεπτά μέχρι να μαλακώσει η κολοκύθα. Αν δούμε ότι έχει πιει τα υγρά πριν μαλακώσει η κολοκύθα προσθέτουμε λίγο ζωμό ή ακόμα νερό από τα μακαρόνια που βράζουμε.

Μόλις μαλακώσει η κολοκύθα τη βάζουμε στο μπλέντερ μαζί με το γάλα. Δοκιμάζουμε για το αλάτι αν χρειάζεται.  Γίνεται ένας μαλακός πουρές.

Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά, προσθέτουμε το ψιλοκομμένο μπέικον και σοτάρουμε μέχρι το μπέικον να γίνει τραγανό. Περίπου 4-5 λεπτά. Μόλις γίνει το βάζουμε σε μια χαρτοπετσέτα να απορροφήσει το λίπος.





Αφού έχουμε βράσει τα μακαρόνια τα στραγγίζουμε και τα βάζουμε στη σάλτσα κολοκύθας. 




Ανακατεύουμε να καλυφθούν με την σάλτσα και σερβίρουμε το τραγανό μπέικον.




Μικρά μυστικά :

- Η κούπα / φλιτζάνι είναι η δοσομετρική.







You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Αχ!! σήμερα έχω σκοπό για ζυμαρικά αλλά δεν έχω κολοκύθα!!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου κάνει λίγο και για καρμπονάρα, στην πιο ελαφριά της εκδοχή!! Έχω όλα τα υλικά και θα την δοκιμάσω σίγουρα!
    Καλημέρα, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να την πεις και καρμποναρα Αγγελική ;)
      Σίγουρα πιο ελαφριά. Δοκίμασέ την

      Ευχαριστώ

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  3. Η κολοκύθα τώρα τελευταία έχει γίνει αγαπημένη μου. Πολύ ωραίο φαγητό! Μου αρέσει που έβαλες κουρκουμά!
    Καλή εβδομάδα! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ο κουρκουμάς πηγαινε περισσότερο από το θυμάρι...αλλά δεν ξέρω. Ετσι το είδα εγώ.

      Σ ευχαριστώ Μαρία μου
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  4. ωωωω τελειο!!! πρεπει να ειναι πεντανοστιμη αυτη η μακαροναδα!!
    καλημερα καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα ντολμαδάκι :)

      Είναι νόστιμη πολύ ;)
      Σ ευχαριστώ

      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Μακαρόνια να είναι (και μάλιστα με κάποιο λαχανικό) και σας τα χαρίζω όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μάλιστα.....(αναστεναγμός)
    μακαρόνια, κολοκύθα, μπέικον, έξτρα μπέικον...σούπερ συνδυασμός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βαχ Πέπη ;)
      Το έξτρα μπέικον είναι για πολλούς αναστεναγμούς :)

      Διαγραφή
  7. Βρε συ Μάριον, σαν καρμπονάρα στην όψη αλλά με αλλη γεύση μου μοιάζει!!! Δηλαδή πόσο τέλειο πιάτο!! Το έξτρα μπέικον δεν χρειαζόταν να το επισημάνεις. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται!!!!!!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή μου είπα να ειδοποίσηω πρώτα για το μπεικον..χιχι..
      ναι μοιάζει με καρμπονάρα, αλλά πιο ελαφριά και δεν σε μπουκώνει..

      Σ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  8. (δεύτερος αναστεναγμός)
    φέτος δεν έχω φάει καθόλου κολοκύθα και μου έδωσες μια πολύ ωραία ιδέα!
    κι ο κουρκουμάς θα του πηγαίνει πολύ!
    φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη νομίζω ο κουρκουμάς ταιριάζει πολύ.. και στο χρώμα και στη γεύση.
      Ευκαιρία να την δοκιμάσεις λοιπόν ;)

      Σ ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  9. Βρίσκω ότι η κολοκύθα έχει υπέροχη γεύση τόσο στα φαγητά όσο και στα γλυκά. Πολύ ωραία μακαρονάδα! Καλή εβδομάδα, Μάριον, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την έχω φτιάξει και γω και την έχω ερωτευτεί! Τέλεια η μακαρονάδα σου Μαράκι μου και ο κουρκουμάς της πάει πολύ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια ωραία πρόταση για τους απανταχού μακαρονάδες, Μάριον.
    Για βραδινό, αλλά και για μεσημεριανό :-)) την βρίσκω πολύ καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω Μάριον τις ευχαριστήθηκες φέτος τις κολοκύθες!
    Ωραία πρόταση για ένα διαφορετικό πιάτο ζυμαρικών!
    Μου αρέσει η πλούσια σάλτσα, το μπέικον φυσικά και αυτό το ζεστό χρώμα!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αλλιώτικο πιάτο, και φυσικά, ως μακαρονάδα, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη!
    Τέλειο χρώμα, και φαντάζομαι γεύση! Το μπέικον βέβαια μας αποτελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η σάλτσα σου είναι τόσο λαχταριστή και ταιριάζει απίστευτα με τα ζυμαρικά. Το μπέικον μοναδική πινελιά νοστιμιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαχταριστη και διαφορετική πρόταση! Το μπεικον κανει τη διαφορα!
    Καλό απόγευμα!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου αρέσει πολύ η χρήση του κουρκουμά! Θρεπτικός και με υπέροχο χρώμα ;)
    Καλό Βράδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι φωτογραφιες παραπάνω μου άνοιξαν την ορεξη μεσα στο βραδυ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή