Μοσχαράκι με μανιτάρια & κονιάκ / Beef with mushrooms and cognac

10:47:00 μ.μ.



Το ξέρω .. κανονικά είναι περίοδος νηστείας και το κρεατάκι θα έπρεπε να λείπει.

Φέτος ήθελα νηστέψω αλλά λόγω ανωτέρας βίας – ασθενής και οδοιπόρος αμαρτίαν ουκ έχει – οπότε μαγειρεύουμε κανονικά.
Εντάξει την Μεγ. Εβδομάδα θα το κρατήσω να μην φάω κρέας, μιας και δεν το έχω κάνει ποτέ.
Πάμε στη συνταγή: 

Μοσχάρι με μανιτάρια & κονιάκ

Yλικά

1 κιλό μοσχάρι
1 κιλό μανιτάρια κομμένα σε φέτες
3 κουτ. ελαιόλαδο (ή λίγο παραπάνω)
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο τριμμένο
½ φλιτζάνι κρασί κόκκινο
2 κουταλιές της σούπας κονιάκ
½ κουταλιά θυμάρι Αλάτι – πιπέρι

Εκτέλεση 

Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Προσθέτουμε το κρέας κομμένο σε μικρά κομμάτια και σοτάρουμε μέχρι να πάρουν χρώμα. 



Το σβήνουμε με το κρασί, προσθέτουμε το θυμάρι αλάτι και πιπέρι και ανακατεύουμε. Ρίχνουμε λίγο χλιαρό νερό και αφήνουμε να βράσει μέχρι να μαλακώσει. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε μια κουταλιά λάδι (ή λίγο παραπάνω) να ζεσταθεί και σοτάρουμε τα μανιτάρια μέχρι να πάρουν χρώμα. 



 Σβήνουμε με το κονιάκ. Προσθέτουμε τα μανιτάρια στο κρέας. Αφήνουμε να πάρουν μια βράση ή μέχρι να πήξει η σάλτσα.



  Σερβίρουμε το κρέας και το συνοδεύουμε με πατάτες πουρέ & βραστά λαχανικά





Εγώ το σέρβιρα με πουρέ πατάτας, λαχανάκια βρυξελλών & καρότα με καβουρντισμένο αμύγδαλο (άσχετο αλλά μ αρέσει ! χιχι) 


* Η συνταγή είναι από το βιβλίο της κας Σοφίας Σκούρας ''Γεύσεις Χειμώνα ''

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. Είναι πολύ ωραίο φαγητό. Το φτιάχνω κι εγώ έτσι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω βραδιατικο τι μου κανεις!!!γουργουριζει το στομαχι μου μονο που το βλεπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσει το μοσχαράκι όταν είναι "μεθυσμένο", κάνει τρέλες με τα μανιταράκια!!!
    Πεντανόστιμο φαγάκι :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!Πολύ ωραίος ο Πασχαλιάτικος στολισμός σου!!
    Το φαγητό σου πολύ μου άρεσε ιδιαίτερα τα συνοδευτικά του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. * Asteri - καλημέρα
    Ευχαριστώ ,
    φιλιά


    * Εφη - νόστιμο & απλό
    Φιλιά


    * apinkdreamer - Ελένη στείλε μια μαγισούλα να σου δώσω σε ταπεράκι χιχι
    Τα φιλιά μου


    * simonmad- χιχι..καλό. Τι κάνει το αλκοόλ ε?
    Νασαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. * Καλημέρα Ξανθή μου
    Να μπαίνουμε στο κλίμα των ημερών. Ηρθε το Πασχα και δεν θα το καταλάβουμε.
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί ωραίο πιάτο! Μου αρέσει πάρα πολύ ο συνδυασμός που έφτιαξες. Μοσχαράκι με μανιτάρια... αγαπημένο και το κονιάκ φαντάζομαι θα του δίνει το κάτι παραπάνω.
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το φαγάκι σου και πολύ όμορφη η παρουσίαση!!!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο φαίνεται και μετά από τόσες μέρες νηστείας μου φαίνεται ακόμα πιο νόστιμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ Μαράκι μου δεν νηστεύω οπότε είναι καλοδεχούμενο το κρεατάκι σου που δείχνει ζουμερότατο, επίσης αγαπώ πολύ τα λαχανάκια Βρυξελλών αλλά τα φτιάχνω σπάνια γιατί ανεβάζουν τη χοληστερίνη και είμαι σε επικίνδυνη ηλικία χα, χα. Τέλειο φαγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mia akoma wraia syntagh.polu omorfa kai ta poluxrwma laxanika sou pou to sunodeuoyn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. * Mαγδα είναι πολύ νόστιμο.
    σε ευχαριστώ πολύ
    Νασαι καλά


    * Ελενα - σε ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά


    * manousina - Δήμητρα κράτα την όρεξή σου. Θα φας με όρεξη.
    Ευχαριστώ

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. * Κατερίνα κι εμένα μου αρέσουν τα λαχανάκια.. Ελα νέα κορίτσια είμαστε..χιχι
    Σε ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά


    * Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ που δεν νηστεύω Marion, δικαιούμαι μια μεριδούλα???Πραγματικά μου ανοιξε η ορεξη με το που ειδα την φωτογραφία!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. * Ριρη μου κόπιασε, πολύ ευχαρίστως.
    Νασαι καλά ευχαριστώ

    Φιλιά


    * PiciFriki σε ευχαριστώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συνδυασμός πολύ ωραίος, πιάτο εύγευστο και λαχταριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ αγαπημένο φαγητό ακόμα και για εμάς που δεν είμαστε πολύ του κρέατος! Στόλισες κιόλας και μας έφτιαξες το κέφι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν και το κρέας δεν το τρώω από τα μικρά μου χρόνια για ..άγνωστους λόγους το κρατώ για μαγείρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νόστιμο φαγητό και πάρα πολύ ωραία παρουσίαση.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νόστιμο πολύ το φαγητό που ετοίμασες! καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΤΑΦΡΑΦΕΤΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ !!!!!
    ΘΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!μΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑ Χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. * Πόπη μου σε ευχαριστώ πολύ


    * mia maria - Μαρία μου σε ευχαριστώ.
    Λίγο να μπουμε στο πνεύμα των ημερών
    Φιλιά


    * Γιαγιά Αντιγόνη - Γιαγιούλα σε ευχαριστώ. Δοκίμασέ το :)
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. * handmade+art] x2 - ναστε καλά ευχαριστώ πολύ κοριτσάκια.
    Δοκιμάστε τη & περιμένω εντυπώσεις.
    Απλό & εύκολο φαγάκι

    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. * ΜΑΡΙΑ ΠΙΟΥΚΑ - σ ευχαριστώ Μαρία μου
    Φιλιά πολλά


    * Ευχαριστώ Αφροδίτη μου, νασαι καλά

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή