Νηστίσιμος κορμός & μαγείρεμα για καλό σκοπό στο 2ο Food for Good !

11:30:00 μ.μ.



Μια βδομάδα προσπαθώ να κάτσω να γράψω αυτή την ανάρτηση και δεν μπορώ…ουφ!

Λοιπόν, το περασμένο Σάββατο (08/03)  μαγειρέψαμε & φάγαμε για καλό σκοπό.

Το Food for Good, το 2ο έλαβε χώρα στο CheapArt  στο Χαλάνδρι, και προσφέρθηκαν  τα φαγητά που είχαμε μαγειρέψει 16 food  bloggers με πολύ κέφι κι αγάπη. Κι όταν όλοι μαζεύονται και συμπράττουν για καλό σκοπό γίνονται ωραία πράγματα. Τα έσοδα της εκδήλωσης δόθηκαν στο ''Mαζί με το Παιδί''

Οι μπουφέδες  με τα υπέροχα φαγητά και τα γλυκά στήθηκαν πολύ προσεγμένα, όλα νηστίσιμα αλλά χωρίς να υπολείπονται γεύσης και στυλ. Με την υποστήριξη του Μακεδονικού Χαλβά .




O κόσμος ήρθε,  ο μπουφές γέμιζε και άδειαζε, νέες γνωριμίες αλλά και ανταμώματα με αγαπημένες bloggers που είχαμε καιρό να ειδωθούμε.


Χάρηκα πάρα πολύ που συμμετείχα σε αυτή την εκδήλωση και βοήθησα με τον τρόπο μου. Και δεν ήταν άλλος με τον φτιάξω τον Nηστίσιμο κορμό με ταχίνι & χαλβά . Φυσικά το κάναμε μαζί με την Αθηνά   και κεράστηκαν όλοι με αυτό το πεντανόστιμο γλυκάκι. Οσοι το δοκιμάσατε καταλαβαίνετε τι λέω, όσοι δεν είχατε αυτή την ευκαιρία απλά φτιάξτε τον.

Η συνταγή του στο blog της Aθηνάς. Γρήγορος, εύκολος και  σοκολατένιος. Ομολογώ πως ταχίνι πορτοκάλι δεν είχα φάει. Αλλά μόλις δοκίμασα κόλλησα.  Ευτυχώς που έπρεπε να το βάλω στον κορμό αλλιώς θα το είχα φάει όλο με το κουταλάκι.

Το ξανάφτιαξα όμως πάλι μέσα στην εβδομάδα. Λατρεία λέμε….Οπότε ξέρετε τώρα: η νηστεία έχει το πιο ωραίο σοκολατένιο γλυκάκι.


Ευχαριστώ πολύ την ομάδα των food bloggers για την ευκαιρία που μου έδωσαν να βοηθήσω για καλό σκοπό:

Αθηνά Πάνου : Sugar Buzz
Εύα Μονοχάρη: Funky Cook
Κωνσταντίνα Παπαγεωργίου-Μαραγκουδάκη: Sabor by ConnaSabor by Conna
Έλενα Σμπώκου: Elena's CookingElena's Cooking
Εμμανουέλα Κόκκαλη: Eating Around
Ελένη Βονισάκου: The Foodie Corner
Μαριλίτα Χατζηβασιλείου: Gourmelita
Άρτεμις Τσίπη: Wonderfoodland



You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Μάριον πριν μερικές μέρες έφτιαξα κι εγώ έναν παρόμοιο κορμό αλλά με σκέτο ταχίνι χωρίς πορτοκάλι.
    Έμεινα έκπληκτη, ήταν τόσο νόστιμος που ακόμη κι ο μικρός κόλησε!! Την συνταγή την βρήκα σε ένα site με συνταγές για το thermomix. Πάντως θα δοκιμάσω και της Αθηνάς γιατί μου άρεσε πολύ.
    Γεια στα χέρια σας σε όλους σας, ελπίζω την επόμενη φορά να είμαι κι εγώ στην ομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον δοκίμασα και μου άρεσε πολύ!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι περάσαμε πολύ όμορφα Μάριον μου και χάρηκα που τα είπαμε! Το γλυκό σας ήταν εκπληκτικό, περιμένω πως και πως να το φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μάριον για την υπέροχη χειρονομία. Είστε όλες σας αξιοθαύμαστες!
    Το γλυκό φαίνεται λαχταριστότατο, σοκολατένιο και νηστίσιμο, εξαιρετική πρόταση για την περίοδο που διανύουμε!
    Σε φιλώ, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι μου εμείς τα είπαμε και από κοντά ήταν όλα τέλεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή