Καλοκαιρινές διαδρομές !

12:20:00 π.μ.




Αυτό το ταξίδι είχε γίνει πριν δυο χρόνια. Ιούλιος του 2012.
Για πολλούς και διαφόρους λόγους δεν είχα γράψει τίποτα γι αυτές τις 3 περίπου ημέρες στη Σύρο.

Σε μια ανασκαφή στις φωτογραφίες τις βρήκα. Και μια και είναι περίοδος αδειών και διακοπών σκέφτηκα να τις βάλω.
Στη Σύρο είχα πάει πρώτη φορά το 2000 στο γάμο μιας φίλης μου. Με την κόρη μου που ήταν 3,5 χρονών. Ο γιος μου 2,5 περίπου μηνών στην Αθήνα στη μαμά μου. Πήγα πάλι μετά από 12 χρόνια. Πάλι καλά.

Σχεδόν  τη γυρίσαμε όλη. Εκανε και πολύ ωραίες ημέρες. Είδα και τη φίλη μου με δυο παιδιά κι αυτή τώρα. Εμ… 12 χρόνια είχαν περάσει.

Απολαύστε τις φωτογραφίες.

Δημαρχείο Σύρου - Ερμούπολη

                                                     Δημαρχείο Σύρου - Ερμούπολη


Το θέατρο Απόλλων στην Ερμούπολη. Κατασκευάστηκε το 1862-1864 σε σχέδια του διάσημου Ιταλού αρχιτέκτονα Πιέτρο Σαμπό. Αν και λένε ότι είναι μια μικρογραφία της Σκάλας του Μιλάνου, η σχεδίαση του είναι επηρεασμένη από τέσσερα τουλάχιστον ιταλικά πρότυπα. 








Η ορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Νικολάου αποπερατώθηκε το 1905, μετά από εργασίες 61 ετών. Επιβλητικός και μεγαλοπρεπής ναός, μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων ναών στην Ελλάδα.
Εκεί είχε κάνει τον θρησκευτικό γάμο η φίλη μου (είχε γίνει και καθολικός), αλλά δεν θυμόμουν καθόλου πόσο ωραία εκκλησία είναι.



 




Η καθολική εκκλησία του Αγίου Γεωργίου είναι η μητρόπολη των καθολικών του νησιού. Το χτίσμα χρονολογείται από τον 12ο αιώνα και βρίσκεται στο ψηλότερο σημείο του λόφου.




Ανω Σύρος, σοκάκια και θέα




Παραλίες


Κίνι

Αγκαθωπές

Και φυσικά υπέροχο φαϊ


Σαν Μιχάλη σαγανάκι σε ταβέρνα στον Αζόλιμνο. 
Το ωραιότερο τηγανιτό γαυράκι που έχω φάει ποτέ. Φυσικά και δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω.


Λουκάνικο με μαραθόσπορο στην Ανω Σύρο.



You Might Also Like

7 σχόλια

  1. Έχω πάει Σύρο , ήταν πριν πολλά χρόνια και είχα περάσει και σούπερ...Θα ήθελα να ξαναπάω...Αχ μου ξύπνησες αναμνήσεις όμορφες!! Σε ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω Μάριον!
    Βρέθηκα στη Σύρο το 1997 και ακόμα θυμάμαι αυτές τις διακοπές!
    Πανέμορφο νησί πραγματικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο νησί! Και οι φωτογραφίες σου υπέροχες, μου ξαναθύμισαν όμορφες στιγμές. Σου εύχομαι να ξαναπας σύντομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, λίγες μέρες έμειναν και για τις δικές μου διακοπές. Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες σκέφτομαι πως αντέχω ακόμα! Με τα νησιά του Αιγαίου δεν έχω πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες, πάντως η Σύρος φαίνεται αρκετά όμορφη και φυσικά η γαστρονομία της είναι ένας λόγος για επίσκεψη από μόνος του!
    Καλά να περάσεις το υπόλοιπο του καλοκαιριού όπου κι αν πας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τί ωραία που ταξίδεψα στη Σύρο που δεν έχω ξαναπάει!!!!! Υπέροχες οι φωτό σου Μάριον!!! Πρέπει να είναι πολύ όμορφο το νησί!!
    Καλή εβδομάδα και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ένα μέρος που θέλω πάρα πολύ να πάω! Η φωτό με το βιτρώ φανταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπερλατρεμένο νησί η Σύρος. Ερωτευμένη για πάντα με το χρώμα της και την αρχιτεκτονική της. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, υπέροχες και οι συνταγές σου ... την καλησπέρα μου και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή